Nvidia GeForce GTX 750 TI
Adrian Kotowski 18 lutego 2014, 15:00
Metro Last Light
Gra kijowskiego studia 4A Games to jedna z najbardziej wymagających produkcji dostępnych na komputerach osobistych. Silnik 4A Engine potrafi zachwycić genialną symulacją efektów cząsteczkowych i dymu. Produkcja korzysta z silnika fizycznego PhysX, choć jedynie w przypadku kart Nvidii możemy podziwiać całą jego moc. Gra optymalizowana jest nieco bardziej pod układy zielonych.
Assassin's Creed 4: Black Flag
Najnowszy sandobox Ubisoftu zachwyca nie tylko pod względem fabuły i systemu walki. To także jedna z niewielu gier, które potrafią generować ogromy otwarty świat. AC4 działa na silniku AnvilNext mającego spory apetyt na moc karty graficznej i procesora. W grze obserwujemy zmiany pogodowe, ciekawy system zniszczeń oraz bardzo dobre oświetlenie. Do tego dochodzi także rozbudowana fizyka cieczy oraz ogromna liczba generowanych elementów otoczenia (np. liści w lasach). Gra posiada FPS lock ustawiony na około 60 FPS, produkcja jest płynna od około 30 FPS.
Spis treści
- Nvidia GeForce GTX 750 TI (wprowadzenie)
- Wygląd karty
- Platforma sprzętowa
- Testy syntetyczne
- Testy wydajności – Crysis 3 i Battlefield 4
- Testy wydajności – Battlefield 3 i Max Payne 3
- Testy wydajności – GRID2 i TES V Skyrim
- Testy wydajności – Far Cry 3 i Tomb Raider
- Testy wydajności – Metro Last Light i Assassins Creed 4: Black Flag
- Podkręcanie
- Kultura pracy
- Podsumowanie
Spis treści
- Nvidia GeForce GTX 750 TI (wprowadzenie)
- Wygląd karty
- Platforma sprzętowa
- Testy syntetyczne
- Testy wydajności – Crysis 3 i Battlefield 4
- Testy wydajności – Battlefield 3 i Max Payne 3
- Testy wydajności – GRID2 i TES V Skyrim
- Testy wydajności – Far Cry 3 i Tomb Raider
- Testy wydajności – Metro Last Light i Assassins Creed 4: Black Flag
- Podkręcanie
- Kultura pracy
- Podsumowanie