Nvidia GeForce GTX 750 TI
Adrian Kotowski 18 lutego 2014, 15:00
Far Cry 3
Jeden z najlepszych shooterów 2012 roku napędzany jest przez silnik Dunia Engine 2.0 oferujący wsparcie dla oświetlenia wolumetrycznego, pełnego cyklu dnia i nocy, generowania ogromnych obszarów, zaawansowanej fizyki cieczy i wielu pomniejszych elementów. Far Cry 3 umożliwia grę przy użyciu API DirectX 11. Gra do sensownego działania potrzebuje około 40 FPS.
Tomb Raider
Ostatnia z gier o przygodach Lary Croft to nie tylko gameplayowy majstersztyk, ale także uczta dla oczu. Produkcja wykorzystuje zmodyfikowany silnik Crystal Engine, do którego wprowadzono masę zmian, m.in. zaimplementowano technologię TressFX do liczenia fizyki włosów głównej bohaterki. Gra przez efekty cząsteczkowe oraz bardzo wysoką jakość tekstur potrafi sprawić problemy nawet mocnym PC. Aby w miarę komfortowo przyglądać się przygodom Lary potrzebne jest około 30 klatek na sekundę. Zalecane – powyżej 45 FPS.
Spis treści
- Nvidia GeForce GTX 750 TI (wprowadzenie)
- Wygląd karty
- Platforma sprzętowa
- Testy syntetyczne
- Testy wydajności – Crysis 3 i Battlefield 4
- Testy wydajności – Battlefield 3 i Max Payne 3
- Testy wydajności – GRID2 i TES V Skyrim
- Testy wydajności – Far Cry 3 i Tomb Raider
- Testy wydajności – Metro Last Light i Assassins Creed 4: Black Flag
- Podkręcanie
- Kultura pracy
- Podsumowanie