News

Nvidia GeForce GTX 750 TI

Far Cry 3

Jeden z najlepszych shooterów 2012 roku napędzany jest przez silnik Dunia Engine 2.0 oferujący wsparcie dla oświetlenia wolumetrycznego, pełnego cyklu dnia i nocy, generowania ogromnych obszarów, zaawansowanej fizyki cieczy i wielu pomniejszych elementów. Far Cry 3 umożliwia grę przy użyciu API DirectX 11. Gra do sensownego działania potrzebuje około 40 FPS.

Far Cry 3

Tomb Raider

Ostatnia z gier o przygodach Lary Croft to nie tylko gameplayowy majstersztyk, ale także uczta dla oczu. Produkcja wykorzystuje zmodyfikowany silnik Crystal Engine, do którego wprowadzono masę zmian, m.in. zaimplementowano technologię TressFX do liczenia fizyki włosów głównej bohaterki. Gra przez efekty cząsteczkowe oraz bardzo wysoką jakość tekstur potrafi sprawić problemy nawet mocnym PC. Aby w miarę komfortowo przyglądać się przygodom Lary potrzebne jest około 30 klatek na sekundę. Zalecane – powyżej 45 FPS.

Tomb Raider

 

Zgłoś błąd