News

Test skrzynek e-mail

Które darmowe konto pocztowe będzie dla Ciebie najlepsze?

Nic za darmo

Reklamy są nieodłącznym elementem większości darmowych kont pocztowych. Pół biedy, gdy są to zwykłe bannery wyświetlane podczas korzystania z interfejsu poczty. Gorzej, gdy do każdej z wiadomości dołączany jest specjalnie przygotowany tekst marketingowy, którego nie sposób nie zauważyć przy czytaniu. Może stanowić to problem, jeśli nasz list wysyłamy jako oficjalny, np. do pracodawcy. Odbiorca ma prawo pomyśleć, że to część wiadomości od nas. Oto przykład:

Test skrzynek e-mail - WP

Ponadto, jak już wspomnieliśmy, zaniepokoiło nas, że po kilku dniach na naszą skrzynkę na WP przyszło kilka wiadomości reklamowych, które można uważać za spam. Jednak, jak się okazało, takie akcje marketingowe są zgodne z regulaminem poczty, który każdy, zakładając skrzynkę, musi zaakceptować.

List przekazany przez Wirtualną Polskę w imieniu firmy (…). List został wysłany zgodnie z regulaminami kont pocztowych Wirtualnej Polski, dostępnymi pod adresem: http://profil.wp.pl/regulamin.

Podobnie, w mniejszym lub w większym stopniu, postępują inne firmy. Dzięki reklamom mogą sobie zrekompensować koszty utrzymania poczty. Bo przecież abyśmy mogli z niej korzystać, usługodawcy muszą utrzymywać serwery i personel. Wpływy z wyświetlanych reklam pozwalają na pokrycie tych kosztów. (Owszem, czasem jest tak, że usługodawca nie wyświetla reklam, bo pozwala na to dobra sytuacja firmy, ale jest to sytuacja rzadko spotykana.)

Oprócz darmowych skrzynek providerzy oferują także płatne skrzynki, które różnią się brakiem reklam, większą pojemnością, możliwością wysyłania większych załączników, etc.

Strona: Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zgłoś błąd