
Medieval II Total War: Królestwa
Krzysztof Jurga 30 listopada 2007, 19:18
Tabela faktów pokaż/ukryj
Produkt: | Medieval II Total War: Królestwa |
Producent: | Creative Assembly |
Wydawca: | SEGA |
Dystrybutor w Polsce: | CD Projekt |
Wersja językowa: | polska (kinowa) |
Data premiery na świecie: | 28 sierpnia 2007 |
Data premiery w Polsce: | 7 września 2007 |
Zalecany wiek: | 16+ |
Wymagania sprzętowe - minimalne: | Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 lub lepsza), Windows 2000/XP |
Dodatek do gry Medieval II zatytułowany Królestwa to najnowsza odsłona serii Total War. Gra przenosi gracza w mroczny świat średniowiecza, który rządzi się prawem miecza, a im ich więcej tym większa władza. Właśnie z tych dwóch powodów z ogromną chęcią zająłem się recenzowaniem tej gry. Zapraszam do czytania!
Medieval II Total War: Królestwa bardzo różni się od poprzednich serii. Pierwszą rzeczą, jaką można zauważyć to fakt, że w tytule nie ma słowa „inwazja”, występujące dotąd w każdym z dodatków do kolejnych części Total War. Kolejną istotną różnicą jest rozbudowana kampania - dodatek oferuje aż cztery, których akcja osadzona jest w całkiem innych okresach czasowych. Każda z kampanii jest jakby osobnym dodatkiem do gry, który się osobno instaluje i osobno włącza. Gra oferuje głównie nowe mapy, sporo całkiem nowych jednostek oraz nacji, specyficzne zasady do każdej z kampanii, wydarzenia historyczne, historycznych dowódców, a także coś bardzo specjalnego czego nie było we wcześniejszych wersjach gry, a mianowicie tryb hot seat.