News

Nk.pl traci na rzecz Facebooka

Według ostatniego badania Megapanel PBI/Gemius serwis społecznościowy Nk.pl stracił 750 tys. użytkowników. Tym samym różnica między nim a Facebookiem mocno się zmniejszyła.

Badanie dotyczy maja bieżącego roku. Serwis Nk.pl, tracąc ponad 750 tys użytkowników w stosunku do miesiąca poprzedniego, spadł z czwartego na siódme miejsce w zestawieniu. Wyprzedziły go takie strony, jak Gazeta.pl i Allegro.pl. Oba serwisy zaliczyły wzrost w wysokości 100 tys. użytkowników.

Tymczasem wzrost zanotował Facebook (plus 50 tys. użytkowników), który znacznie zbliżył się do NK w zestawieniu.

Wyniki badania PBI/Gemius Megapanel z maja 2011

Z bardziej istotnych zmian, które zaszły w maju 2011, warto też podkreślić stratę YouTube'a (o 300 tys. użytkowników mniej) oraz Groupona (minus 200 tys. użytkowników). Liderem tabeli nadal pozostaje Google, który we wspomnianym okresie także zaliczył 150-tysięczną stratę.

 

Zgłoś błąd