Nvidia GeForce GTX 560
GeForce GTX 460 + 100?
Adrian Kotowski 26 maja 2011, 09:00
Tabela faktów pokaż/ukryj
Produkt: | Sparkle GeForce GTX 560 |
Producent: | Sparkle |
Procesor graficzny: | GF114 |
Zainstalowana pamięć: | 1 GB |
Rodzaj zainstalowanej pamięci: | GDDR5 |
Częstotliwość taktowania rdzenia: | 810 MHz |
Częstotliwość taktowania pamięci: | 1002 MHz (efektywnie 4008 MHz) |
Podkręcanie
Zapewne przypominacie sobie świetne możliwości OC poprzednika 560-tki. To właśnie ten aspekt zadecydował o tak dużej popularności GeForce'a GTX 460. Ubiegłoroczny hit po podkręceniu bez problemu doganiał wydajniejsze i droższe konstrukcje, a przy tym kultura pracy takiej jednostki wcale nie była dużo gorsza niż przed tym zabiegiem. Główny bohater naszej dzisiejszej recenzji ma bardzo podobne możliwości. Z referencyjnych 810 MHz dla rdzenia (1620 MHz dla Shaderów) i 1002 MHz dla pamięci graficznej udało nam się wyciągnąć odpowiednio 990 MHz/1980 MHz/1145 MHz (efektywnie 4580 MHz). Całkiem nieźle, ale – co najważniejsze – dało to wymierne korzyści w postaci znacznego wzrostu liczby FPS w grach. Dokładne wyniki prezentujemy na wykresach poniżej.
Crysis Warhead
Aliens vs Predator Benchmark
Just Cause 2
Spis treści
- Nvidia GeForce GTX 560 (wprowadzenie)
- Sparkle GeForce GTX 560
- Platforma testowa
- Testy wydajności
- Testy wydajności - Crysis Warhead i Aliens vs Predator
- Testy wydajności - Resident Evil 5 i Just Couse 2
- Testy wydajności - Call of Duty Modern Warfare 2 i Battlefield Bad Company 2
- Testy wydajności - Colin McRae DiRT 2 i World in Conflict
- Testy wydajności - Metro 2033
- Podkręcanie
- Kultura pracy
- Podsumowanie